wtorek, 11 kwietnia 2017

9 PRZEPISÓW - ZDROWE SŁODYCZE NA ŚWIĘTA

Pisałam ostatnio o tym, że nie jestem zwolenniczką codziennego jedzenia słodyczy, ale raz na jakiś owszem, czemu nie.
Na świątecznych stołach stawiamy bardzo dużo przysmaków - może w tym roku zaskoczycie gości zdrowymi słodyczami, które są pyszne i wcale nie trzeba zjeść ich dużo, aby czuć się nasyconym.

Mam kilka propozycji, które zebrałam specjalnie dla WAS  w jednym miejscu. 

Będzie mi bardzo miło jeśli chociaż jedna z nich stanie na WASZYCH świątecznych stołach.





4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę , ze jest ktoś kto rozpowszechnia wiedzę na temat wegańskich smakołyków, zdrowszych niż te do których przywykliśmy a równie smacznych. Codziennie szukam inspiracji na temat wegańskiej kuchni, cieszę się że trafiłam na ten blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję ☺ i zapraszam po kolejnej inspiracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwona☺ Mam nadzieję że uda Ci się któryś przygotować ☺Pozdrawiam ciepło

      Usuń