wtorek, 6 grudnia 2016

JAK UPIEC CIASTECZKA - 6 POMYSŁÓW NA ZDROWE PIECZENIE

Uwielbiam prezenty, które ktoś wykonał specjalnie dla mnie. Włożył w to serce - upiekł, ugotował, ulepił, uszył. 

Ostatnio zostałam obdarowana pięknym glinianym sercem (już wkrótce wypatrujcie go na jakimś zdjęciu), oraz słoikiem z przecierem pomidorowym, który wyglądał i smakował jak arcydzieło (Renata - dziękuję).
Może też chcecie zrobić komuś prezent - upiec pyszne ciasteczka i zamknąć je w słoiku?  
Mam nadzieję, że te apetyczne zdjęcia zachęcą Was do tego, aby sięgnąć po recepturę i spędzić dłuższą chwilę w kuchni. Naprawdę warto.

Jeśli chcecie obdarować ukochanych oryginalnym prezentem, który sprawdzi się w każdej kuchni to zachęcam. Moi znajomi Michał i Marysia sprzedają pyszne przyprawy, a w zasadzie mieszanki, które miałam okazję wypróbować. Więc jeśli lubicie indyjskie smaki to koniecznie zajrzyjcie na ich stronę/napiszcie do nich - na pewno prześlą Wam swoją ofertę. Znajdziecie ich tutaj. Kurkuma, którą sprowadzają z Indii nie ma sobie równych!

Pomyślałam, że co jakiś czas będę pokazywała Wam ciekawe inicjatywy, wartościowych ludzi i miejsca/strony w których można kupić coś pysznego (pamiętacie ekoziele? - u Pana Andrzeja znajdziecie moją ulubioną herbatkę "na dobry humor" z ogórecznika i bazylii, oraz witaminę C z dzikiej róży, którą Pan Andrzej suszy w 42 stopniach Celsjusza). Herbatki i zioła to też wspaniały prezent świąteczny - te z pola Pana Andrzeja są niesamowite - uprawiane z ogromną miłością i pasją. Pijemy je przez cały rok, a ja zawsze zabieram je ze sobą na każde na warsztaty/wyjazdy. Mają też ogromną zaletę - są w doskonałej cenie.
Jeśli macie zaprzyjaźnionych polskich producentów dobrego, zdrowego jedzenia to napiszcie proszę w komentarzu, albo na maila.
To jak? Pieczecie ciasteczka na święta?  Jeśli tak to poniżej znajdziecie zestawienie tych znajdujących się na zdjęciach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz