niedziela, 1 czerwca 2014

BOK CHOY - KAPUSTA CHIŃSKA

Kapusta chińska - ma gładziutkie liście i grube łodygi. Prezentuje się przepięknie ze swoimi ciemnozielonymi listkami. Przyniosłam ją dzisiaj z targu i postanowiłam udusić z cebulką i czosnkiem. Pomysł jak się okazało był doskonały, bo smakowała wybornie.






KAPUSTA CHIŃSKA DUSZONA

1 kapusta chińska
2 średnie cebulki
3 ząbki czosnku
sól
pieprz
odrobina oleju kokosowego

1. Kapustę umyłam dokładnie i osuszyłam. Pokroiłam na spore kawałki.

2. Cebulkę pokroiłam w piórka, a czosnek w plasterki.

3. Najpierw zeszkliłam cebulkę i czosnek na oleju kokosowym. Na koniec dodałam kapustę chińską. Całość dusiłam krótką chwilkę na dużym ogniu, ciągle mieszając. Doprawiłam solą i pieprzem. Wyszła przepyszna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz