czwartek, 29 maja 2014

KWIATY CUKINII /FIORI DI ZUCCHINE/

Mieszkam chwilowo we Włoszech. Chwila ta niestety nie będzie trwała tak długo, jakbym tego chciała.
Staram się jeść wszystko, na co tutaj akurat jest sezon: melony, morele, zielony groszek i kwiaty cukinii. Na pierwszy raz zdecydowałam się przygotować wersję najprostszą. Kwiaty z patelni w panierce, choć nie pamiętam już kiedy panierka gościła na naszym stole.
Kwiaty są przepiękne i bardzo chętnie ustawiłabym je w wazonie.
Jeśli macie w ogrodzie warzywnym takie kwiaty, to zdecydowanie warto zerwać kilka i przyrządzić z nich coś pysznego.


Przepiękny bukiet, aż szkoda go jeść.

Kompozycja mojej córeczki:)



KWIATY CUKINII /FIORI DI ZUCCHINE/

8 kwiatów cukinii
mleko roślinne kilkla łyżek
bułka tarta pełnoziarnista
sól
oregano
olej kokosowy do smażenia

1. Kwiaty dokładnie umyłam i osuszyłam papierowym ręcznikiem.

2. Mleko wymieszałam z solą i oregano (do smaku).

3. Każdy kwiat dokładnie obtoczyłam w mleku i bułce.

4. Usmażyłam na oleju kokosowym i odsączyłam dokładnie z tłuszczu na ręczniku papierowym. Kwiaty smażą się bardzo szybko.

SĄ PYSZNE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz